Happy Birthday!

Grattis grattis grattis till mina goa' tvillingar Sandra och Erika som fyller 19 år idag! Älskar er till tusen. Tyvärr så har jag inga roliga bilder på dem i min dator, hade gärna gjort ett litet kollage annars... Hoppas att ni har haft en underbar dag annars! Det grämer mig dock att jag inte har kunnat vara där och ge er varsin stor, blöt köss, men vi får helt enkelt ta det när jag kömmer hem igen.
    Idag (under min totalt meningslösa skoldag) satt jag, Pernilla och Sophia och kollade på solresor. Vi funderar nämligen på att dra iväg nånstans innan vi tar studenten, vi tre och några fler. Jag är i alla fall super-på! Vill så gärna åka utomlands. Blir det inga fler som vill åka med så tänker jag fan åka själv, fast Pernilla och Sophia verkade vara taggade också, som tur är. Wihoo!
    Nä, nu borde jag nog sätta mig och plugga lite till matteprovet i möra. Är inte lika taggad till det... Fan vad jag hatar detta med derivator och allt helvete. Blir nöjd om jag får G bara. Jaja.

Köss, adjöss!

Kommentarer
Postat av: erikaka

Bibibibibi, ticktack=D

2010-01-19 @ 10:04:18
URL: http://similarsis.blogg.se/
Postat av: Anonym

mig kan du räkna med mändi ;)

2010-01-22 @ 22:11:36
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0