2010-01-29

G'day mates!

Nu är jag nyss hemkommen från en ganska så seg dag i skolan, eller jag, den ska vara seg egentligen men jag gav mig själv tillåtelse att göra den aningens mer lättsam med hjälp av lite skölk. Men nu är det slut på sådant! Jag och Mändi Pändi #2 bakade idag till mentorstiden, jordgubbsmuffins bjöd vi på och de var minst sagt uppskattade, i alla fall om vi ska utgå från Simon Kingdahl som åt typ fyra stycken. Haha, han är så go'!

Nu väntar en hel kväll med plugg ihop med min nya Spotify-lista bestående av en massa sköna rockklassiker. Me like. Senare ikväll tror jag att Rock Star med Mark Wahlberg i rollistan går på tv. Undrar om jag ska knata mig iväg till Ica för att köpa mig nåt göttigt då? Det kan nog bli så.

De kommande veckorna kommer att bli såååå sköna i skolan, vecka 6, 7, 8 så är många i klassen ute på praktik (jag har dock valt att hoppa det då jag känner att jag måste jobba lite i stället) och sen vecka 9 är det sportlov, wihoo! Den 26 feb. åker jag hem till Trollhättan och där väntar en hel del sköj. Dels är det tatueringsmässa och sedan Gbg Horse Show ihop med min kära syster. Sen så har jag ju två tvillingar som jag ska kasta mig i armarna på också =)

Back to the plugg, bye-bye!

Kommentarer
Postat av: rederej sandrejererer

johooo då längtar ja te den 26:e dårå! =) så vi kan slänga oss iarmarna på varann. Ligger för övrigt i soffan nu, snurrig och glad. har äntligen fått lite smärtstillande.Jävligt starka sådana. det här är livet. känner att jag kanske är på bättringsvägen nu! Fast det kanske bara är tabletterna? hehehehe, vi hörs. Tojoo

2010-02-16 @ 13:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0