2010-01-01

Gött nytt år på er alla! Känns lite awkward att skriva 2010, eller hur?
    Sitter hemma hos världens bästa farmor, lite halvbakis efter gårdagens bravader, och har precis lagat lite mat. Jag måste ända ge en liten eloge till mig själv att jag klarar av att få så mycket gjort dagen efter nyårsafton. Nyårsafton förresten, den spenderades till en början hemma hos bästa Erika och hennes boyfriend. Sen bar det av till Erikas kompis Julia, det blev dock ett kortvarigt besök av mig, Jenny och Viktoria. Vi drog vidare till Lipz i stället, men det var inte fy skam det heller.
    På nåt sätt så har jag inte haft någon riktig julkänsla i år. Julafton kändes bara som en helt vanlig middag hemma hos farmor och nyårsafton var som vilken annan festdag som helst... Jag är lite besviken måste jag medge, mest på mig själv för att jag har tappat "stinget". Jag tror helt ärligt att julen kommer att bli en tradition som tynar bort mer och mer, tyvärr. Nä, men fan! Nu ska jag sluta deppa. Julen inbringade ju faktiskt en hel del mys och glada miner. Jag fick exempelvis en ny mobil i julklapp, så nu åker min gamla Sony Ericsson-skitmobil långt åt helvete om inte ännu längre. Wihoo!
    Nu tror jag faktiskt att det börjar dofta göttigött innifrån köket. See you later folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0