2010-02-12

Nu är snart ännu en vecka passerad och Alla hjärtans dar närmar sig, jippi!!! Eller kanske inte... Detta innebär att hela denna "helvetes-söndag" så kommer nästan alla av mina kompisar vara upptagna med att bli uppvaktade av/uppvakta sin respektive samtidigt som jag kommer att sitta själv i min dystra ensamhet och förmodligen tröstäta i en massa snask. Jag tror att vi har drabbats av en slags epidemi där alla ska kila stadigt, inte för att jag missunnar dem det, absolut inte. Men alla tycks bli träffade av Amors pilar... alla förutom jag. Har funderat och åter funderat på vad detta kan bero på, kan det vara så att jag helt enkelt har något så oattraktivt hos mig att alla flyr sin kos? Eller är jag helt enkelt för kräsen? Nä, jag vet inte och just nu orkar jag inte riktigt fundera på det heller. Ensam är stark - ett uttryck som jag fullkomligt håller med om!

Det finns nog en person jag tror att jag kan vända mig till den dagen: min starkare hälft, min vapendragare i vått och torrt, en som inte håller på och fjantar sig i förhållanden - min kära syster. Nu lät det kanske som att hon aldrig träffar killar, det var inte så jag menade. Men hon känner helt enkelt inget behov av att binda upp sig än, jag tror att jag håller med henne lite. Jag tror dessutom att ödet har andra planer för mig just nu än att skaffa en partner.

Det här inlägget tillägnar jag alla ensamma där ute, hallelujah! Över och ut.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag håller inte med dig fröken Creutz, jag tycker alla bara gör slut och bryter upp sina förhållanden hela tiden?! Så någon vettig person måste du ju hitta! Hade jag varit hemma hade vi kunnat dela på en box vin och dränkt oss i självömkan tillsammans ;)

2010-02-13 @ 15:22:36
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: erika

Bara för man har ett förhållande är inte alla hjärtans dag en underbar dag;) min var den tråkigaste och värsta på länge=) Kände mig inte det minsta speciellt och heller inte det minsta uppvaktat utav min respektive. Synd att du inte känner att du kan ringa mig då, som var lika ensam som du;) hörs snart.

2010-02-16 @ 10:27:10
URL: http://similarsis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fick en bukett rosor, det var allt. Annars låg jag dödssjuk, orörlig och hög som ett hus av alla smärtlindrande i sängen. Inte ens en liten titt in på sovrummet kunde någon offra. Nejdå, jag låg i karantän och isolerad från omvärlden. Heheheheheheh, alla hjärtans dag är överskattat, precis som alla andra 'högtider' och 'speciella dagar'

2010-04-11 @ 17:16:33
Postat av: Sandiarré jonsson

Ja, imlägget innan var ju då från mig, Sandra Caoline Jonsson, Stolt gbg-bo AKA göteborgare aka snygg

2010-04-11 @ 17:17:36
Postat av: Melvin

Här var det länge sedan sista inlägget... Litet trist, för ska jag vara helt ärlig är jag nyfiken på vem du är.

2010-04-13 @ 11:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0