2010-02-03

Myskväll!

Igår vankades det myskväll/avskedsparty hemma hos Pernillas syster i Gävle. Kvällen bjöd på skräckfilm, spel och en hel del skratt tillsammans med Pernilla, Julia L, Julia P, Sophia, Anna, Malin och Amanda. Rätt många med andra ord, men gud va kul vi hade. Tycker jag i alla fall ;-) Sophia och Julia L åker för övrigt till Kina i möra så det kommer allt att bli lite tomt utan dem. Och framför allt: VEM FAN SKA JAG SNACKA SNUSK MED NU SOPHIA?!?!?!

Nu väntas en hel kvälls pluggande för min del... Det ska bli skönt att få vara ledig från skolan i några veckor framöver nu i alla fall.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Du saknar mig som fan redan va? ;)



Snacka om att vi kommer prata ihjäl varandra om snuskigheter när jag kommer hem tror jag! Har faktiskt tänkt på dig ett par hundra gånger, typ; FAN DÅ. det här skulle amanda hört.. ;)

2010-02-08 @ 09:33:47
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0