2009-29-10

Mors!

Lippan (lipz alltså) ikväll med brudarna! Det var ett tag sedan jag var där nu. Men fan vad jag börjar tycka att det är lame att gå ut nu asså... Jag ocj Sandra diskuterade det igåt att vi börjar fan bli som två gamla kärringar. "Nä, det är nog bäst att jag stannar hemma ikväll. Jag börjar känna mig lite krasslig" eller "Asså det är minst lika kul att gå ut utan att dricka, om inte roligare". Fucking jävla bullshit säger jag. Vart tog de vilda, roliga partypinglorna vägen liksom?
    Igår var jag och Sandrej barnvakt åt min lillasyster Thilde. Gaaah vad jag skulle kunna äta opp na'! Söt som socker. På kvällen vart det ishockey i Grästorp, jag och Sandra stod mest och tjötade om allt annat än just hockey. GIK vann i alla fall, mot Göteborg. Sedan åkte vi till Hjärtumsgatan 9 och kollade på film, Changelings. Fan va den är bra! Men det var ju som det brukar va när jag kollar på film med nån, när jag vänder mig om 20 min in i filmen så ligger mitt sällskap och halvsover...
    Nu blir det snart en krooooosingtur upp te' stallet med min älskling Alarika plus en massa göttigt fika, myspys!

Puss hej så länge! (får se om pankis-Amanda lever efter ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0