2009-11-24

Nu är det exakt en månad kvar till julafton. Hmm... då måste man börja tänka på julklappar och sån där skit. Jaja, julen är väl mysig ändå tycker jag, förutom allt det här kruxet runt i kring.
    Just nu sitter jag i alla fall och avnjuter min Spotifylista samtidigt som jag får cp-rus på mitt internet som är segare än helvete. Okej, jag ska erkänna en sak. Jag lyssnar faktiskt på Amy Diamond just nu... Visste inte riktigt om jag skulle våga skriva det då jag tvivlar på att det är acceptabelt att lyssna på henne i min ålder. Men nu är det sagt och ur världen: Amanda som för övrigt är frälst i rock lyssnar öven på Amy Diamond.
    Hur som helst. I helgen var jag på bio i Gävle tillsammans med Johanna och hennes kompisar och vi såg New Moon! Jag har blivit helt störtför'lskad i de filmerna asså. Ååååh, fan vad äcklig jävla snygg och sexig Jacob Black är!!!! Jag ska fan åka till USA och fria till honom, visserligen är han ett år yngre än vad jag är men det struntar jag i. Sen så ska jag tvinga honom att gå runt i bar överkropp och avklippta jeans (som i filmen ni vet). Mmmmmm, grrr!
    Ne, nu ska jag YouTuba lite på Jacob och hoppas på att jag drömmer om honom sen, heeela natten lång.

God natt mina sköna bönor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0