2009-11-12

Sitter just nu och skriver på mitt tal till nationella i svenska b i morgon. Det börjar fan ta sig asså. Tyvärr så har jag en tendens att sväva ut lite i det blå när jag skriver uppsatser, hoppas att pupbliken förstår någorlunda vad jag försöker få fram i morgon. Ni får ha lite överseende med att jag är väldigt djup av mig!
    Från det ena till det andra till ingenting alls, vet ni vad jag satt och funderade på härom dagen? Tänk om man skulle bli uppäten av en dinosaurie fast den inte skulle tugga sönder en utan svalde en hel. Fatta vad cool det skulle vara att leva inuti en mage sådär. Lite läskigt bara. Har man tur kanske man kommer ut bakvägen helskinnad, det skulle allt vara något att berätta för barnbarnen det.
    Tillbaka till skrivandet!

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0