I love you guys!

Amanda Creutz har nu fyllt 18! Eller ja, för tre dagar sen nu i och för sig men... Höhö.
Dagen började med en hotellfrukost tillsammans med mamma och Peter i Högbo, mm-mm-mm! Efter några gratulationer via telefon och ett samtal med min kära syster (som var på väg till jobbet vid tillfället) åkte vi hemåt igen.

Väl hemma kliver jag ur bilen, helt plötsligt hör jag ett tjut och en massa skrik! Tre gestalter kommer uppspringandes ur källartrappen med partytutor och serpentiner i högsta hugg, till en början förstår jag inte riktigt vad som händer men tillslut så börjar tårarna att rinna när det klarnar för mig att det faktisk är Sandra, Erika och Linnéa som har kommit hit!!! Linneá som en timma innan lurade i mig att hon va påväg till jobbet och Sandra och Erika som tutat i mig i säkert ett halvår att de skulle vara i Stockholm denna helgen. Mamma, pappa och Peter hade också varit med på överraskningen. Fy fan vad jag blev glad asså, det var nog den bästa presenten jag någonsin fått.

På kvällen sedan drog vi brudar till Karma. Det var nog den tattigaste krogen jag varit på i hela mitt liv tyvärr... Men Sandra hittade en himla trevlig kis där i alla fall. Efter att ha gjort ett ex antal raggningsförsök på'na hela kvällen gav han tillslut upp, något förkrossad dock. Utanför Sibylla hade de en lite konversation, den löd ungefär såhär tror jag:
K: Tycker du inte om mig eller?
(...)
S: Asså, jag tycker inte att du är attraktiv, nej.
(...)
K: Ne, du har inga bra argument till varför du inte tycker att jag är attraktiv!
Sen så pratade han en massa om att han visst hade självkänska och självförtroende m.m... AAHAHAHAHAHAHA!
Fan vad elak jag är som skrattar, men det hela va bara så himla patetiskt.

Lördagen bjöd på en tripp till Gävle, det kändes som att jag hade en tumör som tryckte inne i skallen på mig. Alkoholen dagen innan tog lite för mycket plats tror jag. På kvällen blev det grillning och sedan filmmys. Vi hade hyrt House Bunny, Quarentine och Passengers. Alla var totalkassa.

Jag vill nu säga tack till mamma, Peter, Sandra, Erika och Linnéa för den mest oförglömliga helgen i mitt liv. Nu kommer jag förmodligen att ha ångest ända fram tills jag ska till Trollhättan för att jag kommer sakna er så mycket. Det kniper änna i hjärtat redan kan jag säga...
Ne, nu får jag sluta tror jag, innan jag börjar lipa igen. Haha.

Puss Hej! (från en som är 18, höhö)

Kommentarer
Postat av: Julia

GRATTIS för fan då! :)

2009-05-04 @ 08:37:30
URL: http://julialindberg.blogg.se/
Postat av: Sandreej från trööllheattan!

Baah! Du är bäst! Saknar dig redan som ett as! HAr ångest som bara skummar ut genom öron, näsa och mun!! LOVE YAAA! Vad glad jag blir att du blev så glad =)=)=)

2009-05-04 @ 14:35:28
Postat av: Sandreeej

DEN DÄR JÄVLA TÖNTEN!! HAN FÖRSTÖRDE MIN KVÄLL; MIN HELG OCH MITT LIV för att han var så störande och ödslade med min tiiid!!!! HAHAHA, fy fan vad roligt. Kommer fram och snackar engelska. 'men hon ville att jag skulle göra det' ÖÖÖÖÖH OKEJ?!?!?!? ::D:D:D HAHAHAHAHAHAH. SIKKEN LÖÖÖEN TÖÖNT

2009-05-04 @ 14:39:32
Postat av: iririka

hahaha, ja kan inte sluta skratta när jag tänker på fettot met vitt haar och fräknar i hela nyllet. samt den andra fulingen som man inte kan placera i ord! Men som sandra sade här nyss; vad kul att du blev så glad! :) för de blev ja med=D bahm! saknar dig redan mitt hjärtegull! nu ska jag käka såndär ugnsbakade skaer som ANNN bjöd oss på, mommmma! Ouss hay, hörs i veckan! längtar tills vi ses igen, puss igen.

2009-05-05 @ 16:47:47
URL: http://similarsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0