Relief

Fan vad det här med bloggandet inte känns lika kul längre, fast ändå så är det jävligt skönt att skriva av sig ibland.

Matilda är i alla fall på bättringsvägen. Vi fick hämta hem henne från Ultuna redan igår, wihoo! Tyvärr så kommer det inte att bli någon direkt motion för hennes del på ett tag så jag är väl inte överexalterad av tanken av att jag måste sätta mig i hennes sadel efter vilan... Eller jo det är jag nog förresten, älskar tokiga hästar! Hoho.

I morgon ska jag iväg och köra halkan. Måste säga att jag inte känner mig så pepp som jag trodde. Tror att det beror på att jag har så mycket i skolan nu (typ 10 miljarder arbeten i varje ämne som jag är sen med, utan att överdriva). Förhoppningsvis så går det över i morgon, de jag har pratat med som har gjort den säger att det var kul.

Fan, vet ni vad jag kom på nu? Nu kommer jag ju förmodligen inte att kunna tävla i Storvik den 30:e. Attans... Jaja, bara hon blir frisk. Det är det ända jag bryr mig om i nuläget.

Ne, nu ska jag nog ta och tänka på refrängen.

Good-night, sleep tight, don't let the bedbugs bite ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0