Changelings

Söndag, sitter vid datorn och ska plugga egentligen, men som vanligt är det andra saker som kommer emellan. Trots mitt dagsschema som jag gjorde åt mig själv igår kväll slösar jag ändå bort tiden på att göra andra oviktiga saker...
Ne, fan! Nu får jag rycka upp mig själv! Sommarn är snart här tillsammans med ett långt härligt lov, happy thoughts.

Igår såg jag på Changelings. Faaaaan va bra den va, så jävla äcklig. Det var seriöst så att jag höll på att spy i en viss scen. Man fick nämligen se när ett psycho hackade upp små barn i miljontals delar. Okej, man fick inte se det direkt, men han gjorde det ändå. Det värsta var att det är en sann berättelse. Sök på "The Chicken Farm Murders" eller nåt liknande på Google så får ni se vad filmen handlade om. Huuuua.

Nu står det klart att jag och Matilda flyttar till Högbo Ridklubb den 1:a juni. Känns ganska skönt faktiskt, det blir liksom bättre förhållanden att stå där. Inget fel på stället hon står på nu, absolut inte, men det finns ju positivt och negativt med allting liksom.

Jaja, tillbaka till verkligheten.

Puss Hay! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0