Stolt

SANDRA JONSSON, HJÄRTUMSGATAN 9, HAR TAGIT KÖRKORT!!!!!!!!!!!!

Haha! Grattis min älskade skatt-kattegatt! Nu har du en Sandviken-bo som är mäkta stålt över dig. Mitt leende sträcker sig just nu från ena örat till det andra och jag skakar av glädje vill jag lova.
Ni skulle hört vilket tjut jag la av förut när hon ringde det samtalet jag gått och väntat på nu. Det var så overkligt så att jag nästan trodde att hon skulle kläcka ur sig "HAHA! Jag bara skojade med dig din tönt!" men det gjorde hon inte, för hon har gjort det på riktigt!
Än en gång: grattis min lilla sockertopp <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha de är märligt vad mycket snygga bilder de finns på denna människa

2009-03-31 @ 15:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0