Update.

Ja, jag vet. Fruuktansvärt dålig update av mig nu på senaste tiden. Har väl å andra sidan inte rört sig många knop i mitt ytterst tråkiga liv...
I måndags fyllde allas vår Pörnill (Pernilla) 18! Grrrrrattis i efterskott bruden. I och för sig så sa jag grattis till henne då också, men sånt kan man ju aldrig få för mycket av, höhö. I morgon vankas det i alla fall fiesta a la fiesta hemma hos henne i Storvik. Får hoppas på att jag hittar dit bara. Om inte annat så kanske det finns någon annan lycklig festfixare i Storvik som får njuta av mitt sällskap.

Igår vart jag (äntligen!) och skrev in mig på körskolan. Nu hoppas jag bara på att få the damn drivers licens till sommarn. Ne, jag hoppas inte, jag SKA ha det då! Haha!
Igår, eller i natt snarare, åkte tvillingarna tvilling till Egypten. Jävla götte-grisar. Så nu kommer jag se helt jävla transparant ut i jämföresle med dem när de är tillbaka... Om man skulle gå på någon sorts intensivsolning kanske? Tror dock inte att det kommer att räcka då min hud bångstyrigt bara blir rosa när jag solar.

Nåja, ska gå på retoriken alldeles strax. Blööö!

Puss Hej!

Antal dagar kvar tills jag kommer till Trollhättan: 7
Antal dagar kvar tills jag fyller 18: 50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0