Tjoohoo

At school... Är just nu i datasalen med Johanna och känner mig väldigt flummig, funderar på om jag ska smyga på na' och göra en Wet Willy, eller vad säger ni? HOHOHOHO! Hon kan få det som en hämnd för att hon sitter och öronknullar mig med sin hemska musiksmak.
Och vart är fröken Haglund? Det vette katten.

I morgon bär det av till Trollerihättan. Min mormor har fyllt 80, så det är väl däför vi åker ner. Kan dock inte där hemma så länge, åker tillbaka hit redan på söndag igen.

Gör förmodligen ett nytt, lite mer meningsfullt, inlägg senare ikväll. Detta gör väl inga avtryck i historieböckerna precis...

Kraam!


Kommentarer
Postat av: höbba!

åh förlåt! fick du sitta själv och bli öronknullad av johänis fruktansvärda musik :( stackare! jag sov ju :D



men du, kom hit igen nu då, fredagen var långtråkig utan vapendragare.:(

2009-03-21 @ 14:20:02
URL: http://elinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0