Super Athlete

Nu ska ni veta att jag har varit riktigt duktig idag. Jag vart ute och sprang ca 5 km förut. Det är ganska så storslaget, för faktum är att, de som känner mig kan även intyga detta, jag är en av de lataste människorna på denna jord. Inte för att jag själv ser något fel i detta, klart att det är bekvämare att åka bil i stället för att cykla liksom, men ibland så är det rätt så skönt att röra på dököttet.

Jag hade dessutom Nk-prov idag. Det gick väl mer eller mindre käpprätt åt fanders... Det ironiska är att jag tror inte att det finns en enda i den klassen som får mer än G, trots att Magnus gång på gång gör lättare prov i hopp om att kanske en enstaka retard kan skriva ett VG. Sorry Mangan, but we're all failures!

När jag kollar på min kommande vecka får jag nästan kräkningar. Så här ser den ut:
Måndag: Nk-prov
Tisdag: Motion & styrka-prov, ma-prov
Torsdag: Retorik-prov
Fredag: Inlämning av Nk B uppgift (för min del är det närmare fyra arbeten jag hamnat efter i nu...)

Erkänn att ni blir lite avundsjuka. Ne fy fanken, mot Sherwood duschen!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0