Fiesta a la fiesta!

Tänkte nu ta mig lite tid att berätta om festen som Pörnill hade i fredags. Intressant, för att berskiva den med ett ord, hehe. Det var riktigt kul att träffa lite nytt folk, men det bästa av allt var nog att se klasskompisarna segla in i fyllans härliga land. Dessutom när några av dom var förväntansfulla om att se mig full, men så blev inte fallet den här gången. Haha, suckers!!! Sköjja göjja möjja.
Tyvärr så blev det ju några synder från mitt håll, suget efter mina efterlängtade gift-pinnar blev allt för stor under kvällens gång. Jag har dock lovat att hålla det till fest hädanefter!
Som sagt, mäkta intressant vart det.

En annan grej, som jag egentligen inte vill prata om, är denna förbaskade Melodifestival. Den lyckades fånga mig (och förmodligen många andra demonstranter) i ett järngrepp och plågade mig genom hela kvällen. När jag dessutom fått två, möjligtvis tre, favoriter som inte vinner: Måns, EMD och Alcazar. Jag fattar helt enkelt inte hur Svea rikes befolkning tänker när de röstar på Caroline af Ugglas, men jag har svaret! Medelålders kärringar som inte har varken partner eller liv tyckte att det fanns tröst i hennes ur-usla bidrag och ansåg att "ja, men den här kommer nog att komma skitlångt i Europa" What?!?!?!
Orättvist är vad det är! Är inte helt nöjd med det vinnande bidraget heller, men så länge Caroline af fitt-Ugglas eller Sarah fucking Dawn Finer inte vann så är jag nöjd...

Nu ska jag gå och dränka mina sorger med flaskans hjälp (don't worry, nagellacksflaskan alltså)

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hahah ugglan med fett och oborstat hår :S men du kan ju seriöst inte hejjat på zemlan och EMD? hahaha. pöööösssss

2009-03-16 @ 14:50:59
URL: http://sandriainen.blogg.se/
Postat av: höbba!

haha MALENA från viken vann ju så det är lugna firren you know! ;)

2009-03-16 @ 19:40:14
URL: http://elinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0