Drought.

Hej hej, väldigt mycket hej! Som ni nu kanske märkt så har jag skrivkramp ft. idétorka när det gäller bloggen. Men någonting ska jag väl allt lyckas plita ner idag.

Förra veckan var jag ju på ett kärt återbesök i Trollerihättan. Fredagen var chill i allra högsta grad, innebärande lite bilåkande med Sandrej och Erikhak och öl/vin/cider på Strandgatan (även ett kort besök på SAND, men notera kort då jag inte ens kom innanför dörren) Fan vad det suger att vara 17 år och 10,5 månader allstå...
På lördagen var vi uppe i Dalsland för att fira min mormor som fyllde 80 - grattis säger vi till Gunda! Har en liten känsla av att ett återbesök blir ganska så avlägset. Jag har 0,0 % samhörighet med den sidan av släkten, sen när några av ens översittande kusiner inte kan förmå sig att heja på en kan det lika lika gärna kvitta tycker jag.

Nu är jag i alla fall tillbaka i Sandviken och igår var det filmmys med Amanda och Johanna. Johanna hade inte sett Mamma Mia (?!) så då blev det den vi kollade på, hundrafemtioelfte gången för min del. Men men men.

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0