Africanism

Var på Sandbacka Park förut och körde Afro med Johanna. Det var nog tamefan det roligaste jag gjort! För att förklara det lite kort så är det en dans där man använder hela kroppen. Om ni tänker er såna där stammar i Afrika där de dansar kring en lägereld, så! Vi körde så att svetten lackade (bokstavligen) men det var värt varenda droppe.
Tror faktiskt att Sandra och Erika skulle gilla det, om de inte redan provat vill säga.

Matilda fick vaccinationsspruta i tisdags vilket innebar att det inte blev någon hoppträning... Och jag som var så taggad. Hon är lite hängig nu, stackarn. Får pyssla om henne extra mycket i stället.

Nåja, nu ska jag hoppa in i duschen. Ha de gött folks!

Puss Hej!

Så här såg det ut... Okej, kanske inte riktigt men inte långt ifrån =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

men nuuu vare lite dålig uppdatering av dig tycker jag!

2009-03-12 @ 13:20:26
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0