29/6

Hej mina kära vänner!

Long time no see. Jag har varit lite bloggtrött nu det senaste måste jag medge, men nu börjar det änna sprätta i fingrarna igen!

För tillfället så sitter jag nu i Trollhättan, där jag ska spendera min sommar 2009. Får se vad som bjuds på, det blir väl förhoppningsvis inte för många fula vimmelbilder på mig där jag ser ut som en nyfödd gresaunge. Jag lovar, jag ska försöka hålla mig i skinnet. Det kan bli svårt dock när man har två kompisar vid namn Sandra och Erika...

Fy fan va skönt det är med sommarlov! Och dessutom det sista.
De senaste dagarna har spenderats i Lysekil tillsammans med min syster och Erika. Soliga dagar, sköna temperaturer = en solbränd och kräftröd Amanda Creutz (naturligtvis). Vi kan väl summera det så här: jag var inte helt noga med solskyddsfaktorn den dagen... Nu har det i alla fall lagt sig någorlunda så man kan ut och steeka igen.

Idag var jag ute och körde pappas nya bil, en Audi A4. Vilken bil! Grrr. Nu laddar jag bara inför uppkörningen, och jag kan väl avslöja att det inte ar allt för avlägsen nu, hohoho ;-)

Ne, nu ska jag gå och ägna mig åt nåt annat kul. Har inte luskat ut vad än, men det kommer väl. Laddar lite inför frisörbesöket i morn också, jag vet precis hur jag ska klippa mig och jag tror att det kan bli ganska så läckert.

Puss hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0