Yeye

Nu är jag så trött så jag inte vet ordet av. Dagen började med livets gympapass, och sen i kväll vart det hoppträning på Thulds. Det sätter sina spår vill jag lova. 
    Detta belönas med en välbehövlig studiedag i morgon, mm-mm-mm! Först så ska jag sova som ett as, och sen ska jag ut och promenera med Johanie (vi har lovat oss själva att komma i form nu, måste ju vara taggad inför beachen 09, höhö) Men nog tjatat om det.
    Berättade jag förresten om att jag och Mändi Pändi hamnade i en Nk A grupp med nästan bara killar? Jag tror det va. Haha, enligt vissa källor så blev dessa väldigt "uppspelta" när de så att vi var där. Alltid kul att höra.
    Nä, om man skulle ta och knyta sig. Nu ska jag lägga mig i min varma, goa säng och se fram emot en hel dag nästan fri från skolarbete.

Puss Hej!

PS. Jag tror att det spökar i mitt rum, för på senaste tiden har det varit ett himla tissel och tassel från alla vrår.
        Det kan i och för sig vara dammråttorna som oväsnas, dom små rackarna. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0