Sunday

Liksom majoriteten av Sveriges befolkning tror jag nu att jag har åkt på förkylning... Täppt näsa, ont i halsen och slöhet väntas, och jag vill inte påstå att jag längtar.

Alla pratar ju nu om hur segt de tycker att det är att börja skolan igen, men jag tycker inte att det är så farligt. Tänk så här: vårterminen bjuder på en massa lov och lediga dagar, trots att det blir ganska så tugnt med arbeten nu så går vi mot ljusare tider och allt blir lite mindre deprimerande = bättre prestationsförmåga, alla 91:or fyller 18!!!
   Så kom igen nu folks, vi klarar det tillsammans!

Söndagen den 11 januari har inte bjudit på annat än filmmys och degande i soffan. Jag gjorde en lista igår på saker som måste göras idag, får se hurpass bra jag lyckas med det... Sandra har sagt till mig att man får sämre minne när man skriver upp saker på lappar hela tiden, men med tanke på att jag redan har sämre minne än en snigel så borde jag ju inte påverkas speciellt mycket, höhö.

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0