Härligt härligt

Det här har nog fan vart den trevligaste dagen på vääldigt länge tror jag bestämt. Inte för att det har hänt nåt speciellt, men bara det att den har spenderats med en massa underbara människor summerar det hela. Ungefär så här såg den ut:
06.45 Uppstigning

07.30 Det bär av till mitt nya stammishak Hansens för frulle tillsammans med världens bästa Peter (min låtsaspappa för guds skull, så ni inte tror nåt annat) Frukost på Hansens makes my day!

08.15 Samhällskunskap. Halva klassen vart frånvarande pga en miss i kommunikationen, de trodde att de inte "behövde" gå för att de hade gjort en redovisning lektionen innan... pfff. Denna var väl dock ganska flamsig med tanke på att en viss Amanda Haglund satt och flåsade mig i nacken hela tiden! Sköjja

10.20 Det bär av mit min största fiende, TANDLÄKAREN! Detta gick dock alldeles utmärkt, fick nämligen mycket beröm för min goda tandhygien. Hon sa dessutom att rökning orsakar tandlossning, så nu slopas denna vanan helt och fullt (vill ju inte se ut som en gammel Kazakstansk kärring i munnen när jag är 30 liksom)

11.15 Lunch med järngänget och det serverades chicken-bits! Yum yum.

12.00 Promenad hem för att hämta gympakläder.

14.00 Idrott. Vi körde Boxersise, fyttifanken vad jag älskar't! Haha, Julia körde slut på mig bara

17.30 Iväg till stallet för att mötas av världens gosigaste pålle. Vi kommer att tillbringa många, mågna år tillsammans vill jag lova, hihi. Tyvärr ingen ridtur...

20.00 Käkar hemmagjord pizza med Peter, mums!

21.30 Filmmys med Julia, Pernilla, Johanna och två av Julias kompisar (förlåt, men det här med namn asså) Filmen blev väl ingen dunder succé, men eftersnacket was worth a while, hehe.

02.40 Bloggar i min säng redo att åka iväg med John Blund, så...

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0