22.43

Då var ännu en söndag på detta året förbrukad. Tyvärr så väntas inte sängen nu för min del, har nämligen ett Naturkunskapsarbete som skola bli klart... Finns det hjälp att få för såna som inte har tillräckligt med självdiciplin för att sätta sig och plugga? Seriöst?

Det lät i alla fall som att Sandra och Erika hade haft ett trevligt födelsedagsfirande, både igår och idag. Önskar att jag var i Trollhättan så jag kunde ge dem varsin birthday-kiss, men nu är jag ju inte det så det fick bli ett telefonsamtal i stället (sjöng gjorde jag, hoho)
    Nu är det min födelsedag som stundar (1:a Maj i och för sig, men ändå). Jag har lovat min syster att hon får bli den första att ta med mig ut på krogen, lagligt kan jag ju tillägga med tanke på att det inte är första gången direkt.

Idag fick jag äntligen färgat mitt hår också. Jag såg nästan ut som Cruella DeVille i hövet, fast åt andra hållet. Halva "svart" och halva vitt asså. Men nu har jag fått bukt me't! Samridigt passade jag på att göra lite nagelvård och blev nöjd med resultatet.
    Nåja, back to work.

Godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0