Thursday.

Vet ni vad jag gör nu kära vänner? Dricker kaffe och har en stor jävla Paradisask framför mig med en massa godingar i.
"Ät oss Amanda, ät oss!" skriker dem till mig nu... Jaja, lite fusk får jag väl unna mig. Ett av mina nyårsmål var ju nämligen att börja äta lite nyttigare, får se bara hur länge det håller i sig. Finns det rehab för götte-grisar?

Idag ska jag till Valbo med Emma. Får se om det blir något shoppande för mig del. Jag håller på med ett litet experiment där jag ska se om jag lyckas ha pengar på kontot hela månaden ut. Hittils har jag 350:- tror jag.

Sen så har jag ett till dilemma. Hur fasen gör man när man designar sin blogg? Min är ju verkligen grymt ful som den ser ut nu (i och för sig så är det väl innehållet som är det viktiga), men det kan ju vara trevligt om den ser lite personlig ut i alla fall... Alla dessa himla koder och skit, ser jag ut som en kodknäckare eller? Nä, tänkte väl inte det.
   Får suga lite till på den karamellen.

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Carl

Paradisask<3! ^^

2009-01-08 @ 20:22:06
URL: http://carl91johansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0