Telefonskräck!

Sitter nu i skrivande stund och samlar mod till att ringa till en hovslagare. Vet egentligen inte varför man är så fucking telefonrädd. Det är ju inte direkt så att personen i andra sidan luren börjar gapskratta när man presenterar sig och frågar och han kan slå på några skohelveten, hehe =P Ibland känns det bara så... tyvärr.

Igår fick jag ett recept på en inpackning av fröken Jonsson, som fick mitt hår att stinka omelett!!! I alla fall enligt mig själv, förhoppningsvis så var det inte så illa. Den bestod utav yoghurt/fil, honung och (boven i dramat) äggula. Håret blev väl mjukt trots allt, något jag kan glädjas åt, hehe.

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Carl

Det låter som ett recept till någon kaka eller nåt??!! XD

2009-01-12 @ 18:50:14
URL: http://carl91johansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0