Sunday.

Blö blö blö vilket tröligt väder det är... Snö upp till knäna. Nä kanske inte riktigt, men 50cm i alla fall. Och det är dessutom fucking kramsnö, så det kommer väl att töa bort inom det närmaste dygnet.
    Var ute och red med Jennie förut. Det är ju mysigt att rida i snö, men störande som fan när hästen får platåskor á la Spice Girls. Haha, fan vilka fula kläder dem hade på sig egentligen. Askorta klänningar (som i själva verket var vanliga linnen) plus ett par skitfula platåpjux till det. 90-talets mode är inte välkommet tillbaka i min värld i alla fall.
    Skulle egentligen behöva göra lite röjning här hemma, men som ni alla vet så har jag ingen vidare självdiciplin. Får se hur det går med det. Plugga har jag dock lovat mig själv att hinna med. Sen så ska jag nog dra i lite inpackning (ej ägg-helvetet!) och sätta mig med en espresso samtidigt, mm-mm-mm!
    Rumpa! Helvetes jävla skit fanskap!!! Nu såg jag att jag har franskaprov i morgon, och jag har inte ens med mig böckerna hem. Faaaaaaaaaan!!! Och pappa fyller ju år idag också, helvete vad jag glömmer allt hela tiden! Aaaargh!!
   
Nä fyfan, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0