Saturday.

Hepp... Ingen vinst den här gången heller. Jag fattar seriöst inte vad fasen som händer, Frölunda lyckas ju aldrig hålla en ledning i mer än en period.
    Första perioden klämde gubbarna in 1-0, YES! tänkte man ju då, nu kanske vi kan ta hem det här. Men nej då, trots förvånansvärt bra spel av dem i första kvitterar Brynäs i andra perioden, och gör ett mål till... och ett mål till... Helvetes jävla skit fanskap! (ursäkta franskan)

Haha, shit vilken hockey-nörd jag blivit. Men det finns inget ställe med mer drag än en hockeymatch, gudars skymning säger jag bara. Och som jag sagt innan, spelarna är ju Ögonorgasm AB.

Hur som helst. Ikväll blir det nog lugnt med ost och kex och en hyrfilm. "Wanted" med Angelina Jolie blev det (den bruden är så sjukt snygg). Okej, det blev visst en chips påse också, men det borde ni kunnat lista ut med tanke på att jag heter Amanda Creutz - Sveriges största göttegris.
    Jag som skulle bli nyttig och allt. Tyvärr så ser det inte ut att gå vägen. Men å andra sidan, man lever bara en gång. Måste faktiskt erkänna att jag är lite tött på allt nyttighets-tjöt: "Mmm, ikväll ska jag sätta mig framför an bra film med russin och nötter och te och..." bla bla bla. Vi vet ju allihopa att det är mycket godare med godis än russin liksom. Cut the bullshit säger jag bara.
   Men men, vi är alla olika, och tur är väl det.

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Carl

Russin är det äckligaste som finns. Och min farsa är ett stort fan av Brynäs och jag brukade gilla Frölunda. =)

2009-01-18 @ 00:19:54
URL: http://carl91johansson.blogg.se/
Postat av: Jååååhanna

BRYNÄS ÄR BÄST!!!;D

2009-01-19 @ 09:52:36
Postat av: rebecka

jennifer aniston är bara sådär tusen gånger snyggare, vad hände med smaken? :O



vi vann matchen mot färjestad i allafall, fan vad paffa grodorna i klacken blev då. bränna hela karlstad, är du på?



:)

2009-01-19 @ 23:20:09
URL: http://dansaraldrignykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0