Oh la la

Satan vad snyggt det blev hemma hos familjen Jonsson nu när de målade om lite. Otroligt vad en skvätt målarfärg kan göra asså. Koll in på Erikas blogg vettja: similarsis.blogg.se
    I morgon är det Motion o Styrka som gäller, och jag läängtar! Vi ska tydligen ha boxersise igen, och det tackar jag inte nej till. Har blivit helt såld på det asså. Sen så är det hoppträning på kvällen. Herregud, jag kommer att vara helt slutkörd på kvällen sen, hoho!
    Shit, jag och Amanda har börjat i en Nk A klass med nästan bara killar! Woohoo!!! Haha, tror ni att man är uttittad eller?
                                                    Haglund, bara så du vet så tänker jag aldrig gå dit utan dig!

Nä, nu är det nog tack och good-night...

Köss!

Kommentarer
Postat av: erika, you know who

När ska jag göra din blogg din fjärt?

2009-01-27 @ 21:43:03
URL: http://similarsis.blogg.se/
Postat av: höbba!

oooooooooooooooh älskar NK a ;D haha.

nädå, vi ska vara där varje jävla måndag!

om vi inte är döende....

vi kan ju inte låta killarna ha NK själva liksom...

tänk när vi kommer till den praktiska biologi delen liksom, det blir ju tråkigt för dom om vi inte är där ;D

2009-01-28 @ 11:42:04
URL: http://elinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0