Monday.

Vaknade med 35 graders feber i morse. Mamma påstod ju att man inte har feber såvida man inte ligger någonstans över 39 grader, men visst kan man ha "underfeber" också? Hon tror ju dessutom att man lögnar så fort man säger att man är sjuk. Enligt henne så ska man ha spytt ner hela rummet, ligga näst intill döende i sängen och vara illgrön i fejjan för att man ska stanna hemma från skolan... kärring...
    Men men, jag gick till skolan i alla fall och det vart inte så farligt. Något segt dock med tanke på att jag har drygt en och en halv timmas håltimma efter lunch, i väntan på franskan. Nu har jag ju lovat mig själv att sköta skolan superbra denna terminen, så det är bara att stå ut.
    Att bero på ingenting så pratade jag och Johannie om att börja träna tillsammans. Ett jättebra tips till oss som har svårt för att komma igång är att börja träna tillsammans med någon, så att man kan peppa varandra. 
   
Sen så blir det förhoppningsvis Hansens på torsdag igen med the bruds, wiihoo! Det får lätt bli våran nya trend, hehe. Jag menar, 49 spänn för en frukostbuffé är jävligt billigt tycker jag. När det dessutom är så himla gött. Mm-mm-mm! Nu får jag sluta tänka på mat, blir så hungrig och jag orkar inte laga mat just nu, haha.

Tjing tjong!

Ps. Till Johanna: BRYNÄS SUGER!!! Ds.

Kommentarer
Postat av: höbba!

hahahahaha jag trodde det var min mami du snackade om först ;D skönt att höra att fler mamis är lika :D

2009-01-28 @ 11:34:52
URL: http://elinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0