Hemkomst

Efter en lång och rätt dryg tågresa är jag (äntligen?) tillbaka i Sandviken. Även om jag börjar känna mig hemmastad här nu så är det ju alltid Trollis jag saknar mest.
    Det finns verkligen inget värre än att ta farväl av sina kompisar, men man får se det från den ljusa sidan - för varje dag som går är det en dag närmare tills vi träffas igen! Nu har vi ju sagt att Sandra och Erika ska komma hit upp nästa gång, för då har de ju förmodligen körkort! Baaaaaah!!! Fasen vad knäppt det kommer att kännas när alla polarna börjar ta körkort asså. Känns som att det var igår man gick på lekis och trillade ner med arslet i toaletten.

Jul och nyår var mycket lyckade. Jag hade "fest" hemma hos mig - sådär kul - och vaknade med "livets baksmälla", som min syster hade sagt, hehe. Jag vill väl inte påstå att jag hade några nyårslöften, jag föredrar att kalla dem för mål då jag vet ganska säkert att löften alltid bryts.

Men nu är det dags för bingen för min del tror jag, kanske att jag drar några tag på guran innan...

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0