Hansens for life!

I morse var det frulle på Hansens som gällde tillsammans med Johanna och Amanda, mumma! Jag kan säga att man rullar nästan därifrån efteråt. Förmodligen så blir det en favorit i repris i morgon med mamma och Peter Pan, hehe.

Idag fick vi nytt schema, och känner jag den schemaläggaren rätt så kommer detta att ändras ca 100 gånger innan vi kan få ett ordentligt. Kunde vi inte bara ha fått behålla vårat gamla schema (som jag äntligen hade lyckats trycka in i min sega skalle)?  Well well...

Erika, bara så att du vet så är jag fruktansvärt glad för din/eran skull. This could be the real thing, om man så säger =) Och nu är det dessutom bara två dagar kvar tills det smäller!!! Förbered er på att min fagra stämma kommer att ljuda i eran telefonlur.

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0