Wednesday.

Hello everybody! Allt bra? Jag ska säga att det kunde vart bättre med mig i alla fall. Vet inte riktigt vad som är fel, men jag har bara en hel del som svävar runt i skallen just nu.
    Ännu en flummig dag i skolan förbi, och en dag närmare sportlovet, wihoo! Började dagen med en ganska så oseriös svenskalektion tillsammans med Mändi, Johanna, Pernilla och Anna. Jag tror tyvärr inte att jag kan vara seriös med den bunten.
    Spinningen igår gick riktigt bra, trots att det var bland det jobbigaste jag gjort. När hon i början av passet sa att vi skulle hålla på i 45 min trodde jag seriöst att jag skulle tjolavippa. But here I am, alive as can be! Haha. Jag gick faktiskt ner i gymmet efteråt, även om mina ben var sladdrigare än spaghetti efter helvetes-cykeln.
    Hoppträningen på kvällen gick också super! Hon är så jäkla fin nu, min lilla Thulds. Ska faktiskt tävla henne för första gången den 22:e.

Nu så stundar ju den här jävla Valentine's också. Det finns nog ingen högtid jag hatar mer än denna. Men men men... Ni som har någon att fira den med kan väl kanske tänka på mig när jag sitter själv i soffan hemma med en stor godisskål och kollar på någon dålig romantisk film.
    Haha! Nä då, så illa kommer den faktiskt inte att bli. Jag ska ju till kungliga huvudstaden och mysa, och på kvällen sen så kommer ju faktiskt "The man of my dreams", hehe. (För er som inte hänger med så pratar jag om min kära lillebror)

Aja, Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: pillis

jag ska faktiskt tänka på dig imöra amanda ;)

2009-02-13 @ 15:10:50
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0