Wednesday.

Just nu sitter jag i skolan och trökar tillsammans med Johanna, Amanda, Pernilla och Anna. Pernilla sitter och läser högt ur en sex o samlevnadsbok, ganska intressant faktiskt. Har lärt mig saker nu som jag inte hade en aning om innan.

Hoppträningen igår gick väl ganska bra. Vi kom jävligt fel på ett hinder så att jag höll på att trilla av och slå ihjäl mig, but I'm still standing!
Jag har faktiskt bestämt mig nu för att satsa 100% på ridningen. Det må vara en jävligt töntig sport, men det är verkligen det jag brinner för. Jag har fan som mål att komma med i svenska hopplandslaget, och jag ska dit!
Jag ska bevisa för alla att ridning inte är någon överklassport och att man inte behöver vara miljonär för att lyckas komma till Globen. Det kommer väl tyvärr att innebära att jag får offra vissa andra grejor, såsom att handla kläder så ofta som jag gör... Det kan bli tufft med tanke på att jag har ett ganska stort intresse för mode också, och ryttare är väl inte direkt kända för att ha någon vidare stil, hehe.

Nu får jag nog fortsätta att plugga, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0