Spank you!

Woohoo! Äntligen lov! Fast jag tror inte att jag kommer att kunna ta speciellt mycket lov... Nu ska jag straffa mig själv med att plugga varenda jävla dag, för så går det när man inte tar vara på den tiden man vanligtvis får till att plugga. Jag satt och gjorde en lista igår på det jag låg efter i, den blev inte kort vill jag lova.

Igår var jag på bio i Gävle med Pernilla och Amanda. Vi så I taket lyser stjärnorna, shetas pommes-fretas va bra den va! Hela biosalongen satt och snyftade...förutom Pernilla och Amanda... Känslokalla jävlar! Haha, sköjja.
På bussen hem sen var jag med om ett märkligt fenomen. Två gubbar steg på vid en station för att kontrollera så att alla på bussen hade betalat för sin resa, what?! Sen hoppade de av vid nästa stopp för att checka en annan buss. Knepigt värre, men that's the way the cookie crumbles här i Sandviken.

I morgon blir det tidig uppstigning för min del. Ska tävla med Vildan för första gången. Det är inte första gången för mig asså men jag har aldrig tävlat på henne, hihi. Wish me luck!

Juste ja, visst har bloggen blivit fin? Det är ingen anna än Erika Jonsson som är mäster-webbdesignern ;-) Spank you my darling <3 For your information så är jag INTE seriös på ens hälften av korten på header.

Nu är det sängen som gäller, Goder Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0