Mutta!!!

Rumpa! Vad dåligt det gick på retoriken idag, och allt tack vare mamma!!! Det vi skulle göra var att läsa upp en ganska så kort saga från ett papper framför klassen (bestående av 10 pers) för att öva att prata inför publik. Vilken publik sen va? I alla fall så står jag vi katedern och allt flyter på bra, ända tills jag hör det här surrande ljudet borta från min bänk. Och vem är det, om inte cp-fittan mamma! Jag klickade henne dessutom tre gånger innan inom loppet av tio minuter... Det värsta av allt är att det framkom nu senare att hon bara ville fråga om jag skulle få skjuts hem. IDIOTJÄVEL!!!
    Så nu vet ALLA det hädanefter, att om det är upptaget på min telefon under en längre tid mellan 08.00-16.30 så är det fan inte för att jag sitter i "tim-samtal", utan att jag är på lektion. Helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så. Nu är det bra igen. Blev lite arg bara.
    Idag fick Matilda förhoppningsvis en ny framsko så att jag kan börja rida igen, wihoo! Vi får ju inte slappa till oss nu när tävlingssäsongen börjar. Det är faktiskt ett himla bra träningskomplement att ha häst. Det finns inga ursäkter för att inte åka dit, för man måste ju det liksom. Sen så är det fruuuktansvärt avkopplande. Vem behöver inte komma ifrån hemmet ibland liksom? 

Nu tror jag att jag har kommit på hur man designar sin blogg, äntligen! Får se bara när jag orkar dra tummen ur röva, hehe.

Go' kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin B

Jag tyckte att du gjorde din saga bra jag, trots mobilringadet!! höhö.

På torsdag blir det argumentation sa Anna, pretty fun!



kram

2009-02-10 @ 17:11:54
URL: http://eelliinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0