...

Om jag någon gång kommer att bli yrkesmördare så vet jag vilka mina två första offer kommer att vara. Jag har nog aldrig känt mig så sviken och så trampad på som jag gör nu. Jag fattar helt enkelt inte hur vissa har hjärta att bete sig så som de gör. Jag tänker inte lämna ut vilka det är jag pratar om, men om de läser detta så hoppas jag att de vet vilka de är. Jag hoppas också att de vet att jag inte är rätt person att jävlas med - pick your fights, because what goes around comes around, fuckers!

Men, åtsido med detta. I fredags hade vi friluftsdag och var och pimpelfiskade i Högbo. Fasen vad kul det var! Tyvärr fick vi ingen fisk, men vi roade oss ganska så ordentligt där ute på sjön ändå. Kanske just därför det inte nappade, hehe. Stackars Bosse, han måste ju fått psykbryt på oss brudar som var där.

Valentine's Day spenderades i huvudstaden tillsammans med mamma och Peter. Hur mysigt som helst. Vi satt på ett café på stadsteatern och hade utsikt över Sergels Torg, ni kan ju tänka er att man fick sig ett gott skratt när man såg alla härliga människor passera!
    Min shoppinglust har dessvärre tynat bort på senaste tiden, så jag inhandlade bara en vårjacka på Monki. Blev hur nöjd som helst! Längtar bara nu tills den kommer till användning.

Men nu ska jag hoppa in i duschen, Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Pillis

mändi, we´re on your side ;)

2009-02-15 @ 23:38:06
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/
Postat av: höbba!

haha, snacka otur för dom att dom aldrig har varit i sandviken men ändå har jordens hatklubb här xD

haha.



SNART SKA DU OCH JAG TILL STHLM IGEN OCKSÅ! :D

jaaaaaaa!

2009-02-16 @ 03:14:22
URL: http://elinamanda.blogg.se/
Postat av: emanuela

ok e de mig du snackar om som den andra personen tycker jag du ska tänka dig för...jag berättade bara vad jag har hört till C för hon e min bästa kompis...du skulle gjort det samma för din kompis tror jag...

2009-02-16 @ 16:08:50
Postat av: Amanda

Emanuela, det är varken dig eller "C" jag pratar om...

2009-02-16 @ 16:10:42
Postat av: e.

Så sant så.. ska vi kalla na' för trosan?;)

2009-02-16 @ 17:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0