Whoopi!

Just nu sitter jag och käkar, för ovanlighetens skull, hehe. Nä men äta bör man... heter det ju.
    Dagen har väl inte varit händelserik direkt. Började med Info & Layout med Ilona i morse för att sedan sitta i en timma och lyssna på våran fucking SYV som inte vet ett piss av vad hon pratar om. Hon skulle nämligen informera oss och svara på frågor angående Valbara kurser som vi valde idag. Hur tror ni att det gick? Hennes stammening löd: "Ja men jag tycker inte att det ligger på mitt ansvar"... typ i den stilen. Vi fick ju nämligen reda på dessa valen i fredags och deadlinen till att välja var idag, kul va? Nope. Jaja, ni kanske inte fattar så mycket av det jag just skrev men. Hehe.
    Tacka Fan för att man har gubbarna i klassen som lyser upp skoldagarna.

I morgon blir det spinning på Parkbadet kl 08.00. Tiden känns väl lite sådär, men ett gympass tackar man väl aldrig nej till? =P Nåja, nu ska jag gosa ner mig i sägen (som tyvärr bara innehåller två pannkakor till kuddar och ett * fjöshligt täcke)

Godernatt!

* Ordet 'fjöshligt' uppkom någon gång på 2000-talet när tre kloka tjejer från Trollhättan ville ha en bra beskrivning på något som är lite halvdant. Är nära besläktat med ordet 'fjös' som är ett annat ord för det kvinnliga könsorganet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

amanda älskling, vi vet att du önskar att du hade gubbarna i klassen mellan dina pannkakslakan, men tyvärr är de flesta upptagna... iallafall, denna någon som du syftar på här ;) hahaha.

fjöshligt försök alltså ;)

2009-02-10 @ 11:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0