Amanda + mat= dålig kombination

Idag hade jag och Pernilla mattävling i skolan, haha! Med tanke på att det var pizza så var det inte jättesvårt att anmäla sig. Vi åt tre relativt stora pizzabitar var och 6 knäckemackor, men tillslut så kom vi på att ingen av oss skulle ge sig så vi avslutade tävlingen. Tur vart väl det, för gud vete hur det hade kunnat sluta! Eller, jo, jag kan nog gissa med tanke på hur man va i magen efteråt, hoho!
    Shit vad det måste ha sett ut egentligen. Två smala tjejer som sitter och fettar i sig portion efter portion likt två grisar. Nä, som min andra hälft Erika sa förut:
-Lagom är bäst! sa käringa och drack Mer. Hahahahahaha! Sjukhumor.com
    Det värsta är bara att jag är vrålhungrig nu igen...

Nu är det stalldags igen och förhoppningsvis så gör jag mig av med det mesta av grismaten. Kanske att det blir en promenix med brudarna också ;-)

Puss Hej!

Ps. Taggar ni Hanséns i mogon eller?!?!?!?!?!?!?!?!.Ds.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahaha! tack för en god match ;)

jag är taggad på hanséns imorn, see ya there :)

2009-02-04 @ 18:21:51
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0