You know that I know that you know that I don't want to work around'ere

Den här söndagen har väl inte direkt varit anmärkningsvärd. Gick upp trött som ett as runt elva, käkade en energisnål frukost och degade loss framför tv:n. 
    Det är väl så en söndag ska spenderas enligt många, men jag får faktiskt en aning panik om jag inte gör ett jota på en hel dag. Som tur är så har jag ju då en häst som kommer till undsättning. Vildan var hur pigg som helst, trots att jag galopperade av henne rejält i lördags, haha. Jag tror att det bara finns bus och lek i den damen. Hon lurade dessutom in mig på nån stig rätt in i skogen så att vi blev helt snöiga och blöta! Sötnos <3

Jag fick ett ganska knepigt telefonsamtal i går kväll: nåt band sjöng i andra ändan på "Jag vill vara din Margaretha". Hmm? Jovisst, sen så kom jag ju på att fröken Haglund skulle på Arvingarna, och hon tyckte väl att det passade sig att ringa till mig och retas lite med tanke på att jag inte kunde gå... ÄN!!! Haha! Hon lovade i alla fall att hon skulle ta på Casper åt mig, hehe.
    Jag kollade sedan på A walk to remember igen, och grät minst lika mycket. Den filmen borde seriöst elimineras!

Jaja, detta står nu på kvällens schema (efter att jag kollar klart på denna fruuktansvärt bra filmen om Törnrosa från 80-talet):

1. Ducha
2. Laga mat (Limelax, mm-mm-mm)
3. Göra klart naturkunskapen, som nu är två veckor försenad...
4. Fixa manikyr
5. Sova!!!

Puss Hej!

Ps. Nu är det snart februari, vilket innebär att det är 89 dagar kvar tills jag är 18.Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0