Tuesday.

Hola! Ännu en ordinary tisdag här uppe i Sandviken är förbi. Det är egentligen inte klokt så fort dagarna flyter, och nästa vecka är det sportlov för min del. Hur skönt kommer inte det att blir då på en skala?
I morse så höll jag på att försova mig för att jag hade en sån sjuk dröm så att jag inte hörde klockan. Jag drömde att jag var en kriminalinspektör som skulle åka utomlands för att lösa nåt brott, och så blev jag förföljd av en massa skrikande bäbisar! De skrek så att de skar i hela rynkebandet vill jag lova, haha! Hua, där gick mina planer på att skaffa barn i framtiden upp i rök i alla fall, eller aa, det gjorde dem redan igår när jag såg på Familjen Annorlunda (ni vet den där serien som går på 5:an eller nåt).
Detta ledde i vart fall till att jag inte hann äta någon frukost och hade aningen svårt att koncentrera mig.

I morgon vankas det frulle på Hanséns tillsammans med Mändi, Johanna och Pernilla, mm-mm-mm!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0