Thursday.

Torsdag idag... Usch, nu är det snart skola igen. Hade jag fått som jag velat så skulle vi vart lediga åtminstone en vecka till, men nu är det ju tyvärr sällan jag får som jag vill. Man får helt enkelt se det från den ljusa sidan: vårterminen är i princip fullproppad med en massa lediga dagar, och jag är ledig redan om 20 dagar igen.

Om två dagar vankas det studiebidrag och det riktigt kliar i shoppingnerverna vill jag lova! Har varit lite off det senaste vad gäller shopping faktiskt, men nu börjar jag återgå till mitt vanliga jag igen, hehe. Har redan spanat in lite saker som jag ska inhandla.

Idag fick Matilda massage, försöker ladda upp riktigt ordentligt inför söndag nu. Faaan vad jag är taggad! Hoppas bara att det går bra att köra henne i transporten, det är ju ett orosmoment fortfarande.

Nu ska jag slänga mig in i duschen, köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0