Stjärnskott

Tävlingen idag gick AS bra. Dagen började någon gång runt 06.00 då det bar av till stallet. Kanske inte jättekonstigt att jag är trött som ett as nu. Jag hade noggrant gjort beräkningar på när jag skulle starta och tyckte att jag hade gott om tid på mig. Men när jag kommer till klubben hör jag det ljuda ut högtalarna "Nu ska vi få in klassens sista startande". Shiiiiit! Jaja, det va inte så mycket att göra åt.
1 m sen gick skitbra. Hon är allt min lilla kanon-tjej - Thuldsen <3 Tyvärr så var jag ju tvungen att stå och få ryggskott i 1.10, skulle vara flaggare. Därför ska mamma kurera mig med lite ryggmassage sen, hehe.
Nästa helg är det tävling igen i Gävle, fan vad taggad jag är!

Nu är det duschen som gäller, sen kanske en tupplur i soffan (my best friend, remember?)

Puss Hay!

Ps. Hittade en jävligt gullig bild på pappa, haha! Ds.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vart tävlar ni i gävle någonstans? :) PUSS!

2009-02-22 @ 20:58:36
URL: http://julialindberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hos Gävle Ryttarsällskap, men vart det ligger har jag ingen aning om =P

2009-02-22 @ 23:29:25
Postat av: Johannaaaaaaaaaaa

härliiiigt!!!

2009-02-23 @ 20:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0