Love is in the air

Usch, längtar verkligen inte efter att knalla iväg (eller få skjuts snarare) till skolan nu... Först svenska i två timmar, sen naturkunskap och sist företagsekonomi, exciting? Not really.
    Drack nyss ur min kaffe, och det var nog det godaste kaffet jag druckit någonsin. Fan vad bra jag är på att göra kaffe egentligen. Om man får skryta lite så har jag faktiskt fått beröm av en del för mitt goda kaffe, hehe.
    Juste ja, undrar hur det gick för Mändi igår. Hon skulle ju nämligen gå ut och gå, men inte helt själv ;-) Haha! Nu har jag ett nytt mobb-offer i sikte! Fast nu ska jag borsta bissarna och sen ge mig iväg till himmelriket.

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: höbba!

men hörrudu du!

vad är detta för slander! förtal! ;P

du, jag ska nog hitta på nåt så du kan bli mobboffer du med;P

2009-02-05 @ 18:56:45
URL: http://elinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0