Anticimex?

Aah! Just nu sitter jag i min säng med datorn i knät och bara skådar mitt mästerverk. Jag har ju nämligen städat rummet så vackert idag *stolt*. Vad säger ni och det, va? Fick satt upp några nya, fräscha gardiner och det gjorde att hela rummet ser förnyat ut. Ni skulle vart med bara när jag skulle gå en match mot damm-råttorna under sängen, fy åt helvete vad lortigt det vart därunder! Usch. Men nu luktar det nyponros här inne vill jag lova, och golvet är så rent så man skulle kunna äta från det.

Mamma följde med mig till Hööks förut för att jag skulle byta ett par boots till Matilda, sen fick hon nåt ryck och slulle köpa en massa andra saker till oss, haha! Men tyvärr så är ju jag en person som hatar att bli bjuden på saker, för nu känner jag att jag måste bjussa igen och med en ekonomi som ständigt tryter så blir ju inte det det enklaste... Well well, nu ska jag nog blunda.

God natt!

Kommentarer
Postat av: eeeeriririka

men vad är detta? du skriver inte om din siamessysterstvillingsysster erika jonsson från trollhättan?

2009-02-26 @ 12:55:09
URL: http://similarsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0