2009-12-19

Snodde ett sånt därn't test frås Sophias blogg. Läs, och njut!


1. Tre namn jag lyssnar till:
Amanda, Creutz & Mandis

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är bra på att lyssna på vad andra har att säga

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Är vääääldigt glömsk och jag har världens sämsta självdiciplin

4. Detta är jag rädd för:
Tja, som den sanna hypokondriker jag är så antar jag att det är att bli sjuk. Jag har exempelvis cancer rätt så ofta =P

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Mat (!), ett varm leende från någon och mat

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Komma ihåg något i mer än ett dygn...

7. Detta tycker jag om att göra:
Äta, dagdrömma, lyssna på musik

8. Detta vill jag göra just nu:
Sitta hos farmor hemma i Trollhättan och smocka i mig en massa mat

9. Bästa känslan:
När jag blir hög på livet =P

10. Värsta känslan:
Stress

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Humor, sportig, musikalisk, pyttelite romantisk kanske =P

12. Är jag kär just nu:
Nix

13. Jag vill gifta mig:
Possibly... maybe... Jo men det tror jag allt.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Åka till Irland, åka tillbaka till Australien och skaffa en massa barn =)

15. Min käraste ägodel:
Min dator

16. Något jag vill ha i present:
En ny telefon

17. Detta har jag på mig just nu:
Ljusblåa fleecemysbyxor och min Frölunda t-shirt

18. Favoritkläder:
Ingenting alls!

19. Favoritdjur:
Hästar =D

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rock baby, rock

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
INXS - Need You Tonight
Chris Isaac - Wicked Game
Motley Crüe - Live Wire

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Finns det något som helst roligt med skolan?

23. Stjärntecken:
Oxe

24. En bok jag gillar:
Läser dessvärre inte så många böcker, men Johan Theorin's Skumtimmen var sjukt bra

25. En film jag gillar:
A Walk To Remember

26. TV-program jag gillar:
Grey's Anatomy

27. Favoritdoft:
Herrparfymer i alla dess former! They drive me crazy =D

28. Detta äter jag gärna:
Mat

29. Dricker helst:
Vatten

30. Favoritgodis:
Choklad (mintkrokant)

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Irland

32. Färgen på mina ögon:
Grönaktiga

33. Min längd:
1.70 tror jag

34. Jag tror på:
??

35. Jag spelar:
FishVille, hahaha! =D

36. Person jag beundrar:
Sandra. Hon följde sin dröm

37. Så här bor jag:
I en trea i Norrsätra

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga, tro det eller ej

39. Det här tänder mig:
Bad boys! Grrr

40. Det här gör mig avtänd:
Det finns säkert en hel del

41. Favoritfärg:
Svart, grön

42. Favoritcitat:
"Live fast, die young" eller min egna klassiker "Äh, vem fan bryr sig"

43. En hemlighet jag vet:
...

44. Den bästa present jag fått:
Ett överraskningsbesök av Sandra, Erika och Linnéa på min 18-årsdag

45. Senast köpta skiva:
Kommer ej ihåg

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseendende är:
Mitt hår och min kroppstyp

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Min näsa, mina händer (mina fingrar kan jämföras med fiskekrokar)

48. Udda förmåga/egenskap:
Jag äter som en häst

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En mygga

50. Två personer jag vill ska göra detta test:
Den som känner för't

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amanda, jag blev förvnad över två av svaren: HA MASSA BARN?! och GIFTA SIG??? När ändrade du dig? =D HAha, senast du var i thn skulle du bestämt aldrig gifta dig och aldrig skaffa barn :D hehe :*:*:*:*

2010-01-04 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0