2009-12-10

Idag blev det till att stanna hemma från skolan då jag har dragit på mig livets förkylning. I morgon blir det i alla fall skola igen. Ska nämligen ha svenska redovisning...
    På eftermiddagen tog jag mig samman och drog till Aldos för en fika med Pernilla, Amanda och Johanna. Pörnill åker ju till Thailand nu på söndag och stannar där över jul, så det var ju änna en liten fare well-fika i hennes ära. Roligt var det! Så som jag skrattar när jag är med dem värderar jag högt, de får mig alltid att bli på gott humör. När vi skulle gå sen (efter typ tre timmar) så hade jag, dum som jag är, ställt min cykel under ett träd med en massa äckliga fåglar i. Jag tänkte innan att "nä, här bör jag nog inte ställa den för det kommer bara leda till en sak". Så sant som sagt, när jag kom ut så låg det en liten klick så fint placerad på sadeln så. Då ville jag bara hem och hämta hagelbössan och skjuta varenda fågeldjävel och sen steka dem till middag samtidigt som jag skulle ha skrattat högt. Det skulle inte förvåna mig om den har frösit fast i morgon bitti heller.
    Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills jag kommer till Trollis igen. Den här gången ska jag stanna över hos farmor och det ska blir såååå mysigt! =D Älskar att vara hos henne. Jag blir så välgödd och bortskämd så det är helt fantastiskt alltså. Nåja.

Happy holidays, folks!

Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0