2009-12-07

Nyss hemkommen från Trollis efter en mysig helg tillsammans med vänner och familj. Fy fan va skönt det är att få träffa dem ibland och bara kunna låtsas för en stund att allt är som det brukade vara. Men men men, som minn kära vän Erika säger: tiderna förändras och vi med dem.
    Jag måste bara ge en liten eloge till min bästa kompis på denna jord, Sandra Jonsson. Gud vad jag känner mig lyckligt lottad att ha dig som vän. Du ställer jämt upp, du är tålmodig med mina olika fasoner, jag kan lita på dig till 100 %, och framför allt, jag känner att jag kan berätta precis vad som helst för dig utan att känna mig dum eller pinsam (vilket vi fick svar på nu i fredags, höhö) LOVE YOU!
    På vägen hem från Trollis stannade vi på Burger King i Laxå. Hur stora är egentligen oddsen att vi stöter på min pappa, min farbror och deras kompisar där då?! Haha. Han har för övrigt varit i England nu i helgen och jag antog liksom att de åkte från Säve eller nåt. Hehe, well well...
    Nu funderar jag på om jag ska ta och städa lite innan det bär av till gymmet. Hmm, får suga lite på den karamellen.

Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0