Hola!

Tjenna! Hoppas att allt är bra. Bloggandet blir mer och mer långdraget nu känner jag... Faktum är att jag sitter inte vid datorn så mycket längre. Okej, det kanske var en gnutta överdrift men det är i alla fall bättre. Innan så kunde jag liksom sitta flera timmar i streck, det jag inte fattar är vad jag gjorde. Förmodligen porrsurfade jag. Neeee, sköjja bara!

Första dagen på lovet spenderades nästan helt i stallet, eller det känns så i alla fall. Matilda va superfin att rida och jag har vart duktig och smörjt sadel, träns och martingal. I morgon är det Pay & jump hoppning nere på klubben så det gäller ju att vara extra fin, höhö.
En lägenhetsvisning hann jag med idag också. Vi har kollat på en lya i stan, rätt så snygg faktiskt (om man gör i ordning den något). Den gemensamma nämnaren för den och våran nuvarande är att det bor/bodde gamla kärringar i den, därav skicket. Dock är den i stan något frächare (notera något) än va denna vart när vi flyttade hit. Fy åt helvete vad det såg ut här innan!

Annars så har inte jag så mycket mer att komma med.

Puss Hej!

Månadens bästa: AMANDA HAGLUND HAR TAGIT KÖRKORT!!!!!! Grattis min lilla hallontårta, haha!
Antal dagar till 18: 24! Kan ni fatta att nedräkningen har börjat nu eller?!?!?!?!


Kommentarer
Postat av: sandra

du får ju fixa en hot bild på din nya frisyr :d

2009-04-11 @ 15:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0