Wednesday.

M.U.T.T.A! Jag har fan inte en enda trasa i garderoben. Amanda Creutz ska ge sig ut på en seriös shoppingrunda snarast! Men fy fan vad jag tycker att det är tråkigt att handla kläder. Jag har helt tappat suget för allt vad mode och kläder heter, så ser ni någon som ser ut som en lodis på stan nästa gång är det förmodligen bara jag.
Jag HATAR kläder, jag HATAR skolan, jag HATAR vintern, jag HATAR mitt liv!!! Haha, märker ni att jag är på pissdåligt kuk humör eller? =D

Hur som helst. Jag var inne på Platsbanken igår för att kolla om det fanns några jobb. Utbudet var faktiskt över förväntan, det fanns rätt så många lediga jobb i Lysekil nu i sommar. Jag vet dock inte om jag kan/hinner jobba med tanke på att jag inte vet helt 100 om jag ska vara i Sandviken eller Trollhättan (förmodligen det senaste alternativet) och sen så tar jag ju antagligen med mig hästen ner också. Hmm... får suga på den karamellen.
En annan sak jag såg när jag var där inne var ett jobb i Irland. Att rida/tävla en massa hopphästar, fatta vad perfekt eller?!?!?! Och man får dessutom betalt för det! Jag som alltid velat åka till Irland också. Lätt att jag ska åka när jag gått ur skolan.

Jaja, nu ska jag tillbaka till helvetet med att välja kläder...

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0