Thursday

God morgon! Fast för min del så är det inte någon speciellt god morgon. Har nämligen fått en "migränattack" och det är inte det roligaste man kan vara med om vill jag lova.
För er som inte vet vad migrän är så kan man förklara det som följande: tänk dig att du har en massa tomtenissar i huvudet som slår med släggor mot pannbenet och som leker studsmatta på hjärnan, men inte nog med det, de små rackarna tar sig ner till magen också och lever loppan så att det känns som man ska spy upp alla organ man har i kroppen. Tänk på det nu... och gångra det med ungefär 100. Där har ni svaret på migrän.

Men, livet är ju inte bara besvärligt. Jag vart ju på körskolan igår på teorilektion och sen bokade alla mina körlektioner, fasen vad jag är duktig ibland! Jag tror att jag hade tur, för alla mina lektionen ligger inbokade mellan perioden April-Maj. Fan asså, ligger jag i riktigt ordentligt med teorin nu så kanske jag rent utav klarar ett körkort nu till sommaren.

Juste ja, jag läste en blogg igår skriven av en anonym person från Trollhättan, denna innehöll enbart skvaller om en del ungdomar i min kära hemstad (främst MÅG-elever tror jag). Min egna lilla snutteplutt Erikhak var bl.a. med. Då satt jag och tänkte så här: fan vilket patetiskt, beigt, tråkigt liv denne (anonyma dessutom) person måste ha som sitter och skriver en massa meningslöst skvaller. Ne förresten, det var inte skvaller utan personliga påhopp om utseendet m.m. hos folket i fråga. Vad är han/hon ute efter då? Att såra de som finns i bloggen, eller att försöka få läsare som bryr sig om sånt som viktminskning eller vem som jobbar på MacDonald's? Är det det senaste kan jag ju upplysan bloggaren att det inte är någon som gives a shit!

Over and out/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0